Ti më bind se jam vetëm..

Posted: April 4, 2014 in DELI`S STUFF, POEZI

Image

Ti më bind se jam vetëm

Në fund të çdo dite

Dhe natën aq më tepër

“je vetëm” pëshpërite!

 

Në derën tënde s`hyj

Te pragu saj ne mbetëm

Kur s`lë të të ndjek ty,

Më bind ti se jam vetëm..

 

Dhe letrat po m`i gris,

Ç`të shkruaj më për jetën?

“A ka NE?” përsëris,

Në heshtje më lë vetëm..

 

Dhe rrugët po m`i prêt

Po këmbët ku t`i coj?

U thua “Ecni vet!”

Dhe ikën po njëlloj..

 

Po krahët kujt t`ia zgjat

Janë bosh duart e mia,

Ti mjegullohesh flet:

“E jotja është vetmia”..

 

Mbi lëkurë të kam

Qëndisur në çdo ind,

Bëj të të çjerr e hedh,

“Jam vetëm” të të bind!

 

Deli Muçollari

Leave a Reply

