Mikja ime

Posted: February 21, 2014 in DELI`S STUFF, POEZI

 

A e di qe te kam menduar,
e di qe dhe malli me merr,
ti ndoshta perton te me shkruash,
kur ne mendje te vij ndonjehere!

U deshen kohe te veshtira,
qe te te njihja vertet,
ti ndoshta i ke harruar,
per mua mendjen s’e vret!

Tek une dashuri ke gdhendur,
se bere per mua mrekulli,
je mikja e shtrenjte e zemres,
por kete ti ende s’e di!

Ta thashe qe mezi po pres?,
te flasim,te qeshim,kendojme,
me ty koncertet nuk ndalin,
lajthitjet e moshes s’mbarojne!

Ti qesh kur kujton cmendurite,
dhe planet thene e harruar,
te duket mjaft e gjate jeta,
kaq heret per tu menduar!

Une kohen si shkon s’e kuptoj,
ndaj me vrap po te them te kam xhan,
me fal sa here ndaj teje gaboj,
ti e di qe perfekte nuk jam!

Kjo eshte personale,e ndjere,
te falenderoj qe te kam,
je kaq e vecante nga bota,
je mrekulli e papam! ”

.Deli Mucollari.

Image

Leave a Reply

