Kaq ishte..

Posted: January 20, 2014 in DELI`S STUFF, POEZI

Kaq ishte flaka,

ja tek u shua..

dhe trupat tanë ftohen tani..

kaq edhe fryma,

ishte per mua..

pa zjarrin tend ç`do bej s`e di..

Asnjë sekondë

Sdua të t`humb

Larg meje pse duhet të rrish

Lëri mëngjeset

I lë dhe unë

Sdua ti zgjoj pa ty sërish..

Krejt fiket nata

Dita pa dritë

Pa sytë e tu në syrin tim

Do të të lutem

Jo mos ik

Se je i fundit përqafim..

Jam krejt marrosur e më pëlqen

Jam  krejt mbi qiell kur gënjen

Kur thua që më s`do më ikësh,

S`do më lëshosh

S`do më braktisësh..

Jam kaq e pasur, kaq e shenjtë

Jam kaq e lumtur kur më flet

Kur thua  ska të tjerë si ne

Në asnjë cast

Në asnjë vend..

.D.

Leave a Reply

