THUAMË!

Posted: November 4, 2013 in DELI`S STUFF, POEZI

Përjetë do t`më duash?

Thuamë që ta di

Thuamë se e gjitha i kam sytë tek ti..

 

Thuamë në do ikësh

Nëpër natë do fshihesh

Porsi mjegull mbrëmje mbi kohën të biesh..

Folmë në ke dashur

Të më duash mua

Se nuk jam një çast në ditët e tua..

Më rrëfe ç`thotë zemra

Kur më ndjen më pranë

Hidhet apo strukur një foshnje i ngjan?

Thuamë si më sheh

Si do të më shohësh,

Në merr fund tani a fund nuk do njohësh?

Trego ç`do më thuash kur të zbardhem krejt

Do thinjesh me mua

A do tretem vet?

Thuamë thuamë thuamë

Zërit tënd i falem

Dhe nga malli shuamë

Dersa të ringjallem..

.D.

Leave a Reply

