XHULIT…

Posted: May 24, 2013 in POEZI

 

Nga dashuria qe kam per ty
Mund të të shquaj edhe ne mjegull
Nga dashuria une ktheva syte
Xhind, bohem, djalosh i rregullt

Nga dashuria ne qiell u shtriva
Me kokë ne diell unë fjeta gjatë
Dhe su pendova qe aq të desha
Ndërmënd e kam të të dua prape

Nga dashuria ditët e gjata
Në bukë i ktheva dhe gurë tespije
Me to të gjallë e mbajta shpresën
Me to sfidova ankthin në pritje

Nga dashuria në qiell u shtriva
Me kokë në qiell unë fjeta gjatë
Dhe su pendova qe aq të desha
Ndermënd e kam të të dua prape

TEODOR KEKO

Leave a Reply

